طراحی سایت فروشگاهی

راز های فروشگاه های اینترنتی

چهارشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۸، ۰۱:۳۰ ب.ظ

طراحی سایت فروشگاهی موفق، ممکن است محصولات مختلفی را به مشتریان عرضه کنند ولی همگی آن ها ویژگی های مشترکی دارند که باعث موفقیت آن ها شده است و به وب سایت های فروشگاهی مشهور و پرطرفدار تبدیل شده اند و به این ترتیب، درآمد زیادی دارند. در ادامه، ویژگی هایی که موجب تمایز وب سایت های فروشگاهی موفق از سایر وب سایت های فروشگاهی می شود را شرح می دهیم:

  • منحصر به فرد بودن:

راز اولی که باعث تمایز طراحی فروشگاه اینترنتی موفق از سایر سایت های فروشگاهی می شود، ارائه محصولات منحصر به فردی است که تا به حال هیچ یک از رقبا، آن ها را ارائه نداده اند.

البته منحصر به فرد بودن، تنها به معنای ارائه ی محصولات منحصر به فرد نیست. خدمات عالی، تخفیفات خاص، ساعات کاری بیشتر، پاسخگویی سریع تر و … مواردی هستند که برای مشتریان ارزش های زیادی دارد و می تواند باعث خاص شدن وب سایت فروشگاهی شود. در مجموع باید اگر می خواهید یک وب سایت فروشگاهی موفق داشته باشید، باید چیزی را به مشتریان ارائه کنید که تا به حال کسی آن را ارائه نکرده است.

سایت هایی مثل دیجی کالا در ایران و آمازون در خارج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۵
امیر واحدی

نظرات  (۱)

سلام مرسی از شما عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی