طراحی سایت فروشگاهی

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

شاید به نظر برسد که حالا که در سال ۲۰۱۹ هستیم، همه کسب‌وکارها، چه کوچک و چه بزرگ، اهمیت طراحی سایت برای شرکت را می‌دانند. اما بر اساس نظرسنجی‌ای که انجام شده، فقط ۵۴ درصد از بیزینس‌های کوچک، وب سایت شرکتی دارند. یعنی ۴۶ درصد از ‌بیزینس‌های کوچک احتمالاً هنوز با اهمیت آن آشنا نیستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۸ ، ۱۹:۲۷
امیر واحدی

در مقایسه با سایر روش‌های کسب درآمد از اینترنت، به جرات می‌توان گفت راه‌اندازی طراحی سایت فروشگاهی یکی از پایدارترین روش‌هاست چراکه اگر سایت شما مطلبی برخلاف قوانین جاری کشور نداشته باشد، هیچگاه با خطر فیلترینگ (مانند اینستاگرام و تلگرام) رو‌به‌رو نخواهد بود. اما مسئله اینجاست، همانقدر که کسب و کار شما با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی پایدار خواهد بود، به همان اندازه نیز با مشکلات و پیچیدگی‌های مختلفی نیز رو‌به‌رو خواهید بود. اما نگران نباشید زیرا ما در این مطلب قدم به قدم در راه اندازی کسب و کار اینترنتی با شما پیش برویم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۸ ، ۲۲:۳۹
امیر واحدی

به بهترین نحو میزبان مخاطبان خود در اینترنت باشید

وب سایت شما بزرگترین ویترین برای کسب و کارتان است. پس طراحی وب سایت شما اهمیّت بسیار زیادی دارد. ما در مجموعه طراحی سایت واحد به خوبی این موضوع را درک می‌کنیم و مهارت و تجربه لازم برای ایجاد یک وب سایت با کیفیت و درخور نام شما را داریم.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۸ ، ۱۰:۲۳
امیر واحدی